• knjiženje prejetih računov, materialni in stroškovni,
• knjiženje osnovnih sredstev, obračun in knjiženje amortizacije,
• vodenje plačilnega prometa,
• knjiženje bančnih izpiskov,
• priprava in knjiženje kompenzacij,
• obračun in knjiženje obresti za dane kredite,
• opravljanje drugih strokovno-operativnih nalog po navodilih nadrejenega.
• ustrezno izobrazbo ekonomske oz. računovodske smeri ter delovne izkušnje na področju računovodstva,
• vsaj 3 leta delovnih izkušenj,
• samostojnost pri delu, natančnost in zanesljivost,
• dobro poznavanje računovodskih predpisov in zakonodaje,
• obvezno dobro znanje Excela,
• pripravljenost na sodelovanje v timu in prevzemanje odgovornosti.
• konkurenčno bruto plačo in pogodbo za nedoločen čas pri naročniku,
• fleksibilen delovni čas,
• maksimalen regres,
• izplačilo poslovne uspešnosti,
• možnost dela od doma po dogovoru,
• spodbudno in podporno ekipo v računovodstvu,
• teambuildinge,
• stalna izobraževanja in možnosti učenja ter strokovnega razvoja.
Zainteresirane kandidate vabimo, da posredujejo svojo prijavo z življenjepisom in opisom dosedanjih izkušenj na elektronski naslov:petra.adam@alusort.si
